aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sosyal medyada aşırı tepkiler var şuan.
Böyle bir önemli olayı kendi siyaset propagandasına dahil edecek kadar ileri gitmişler. Şaşırmadım nedense
Tepkiler olması normal...

Sen yürü yiğidim, iradeyle, cesaretle yürü. Sen sadece bir şehri fethetmedin güzel komutan, senden sonra gelecek yiğitlere de ilham kaynağı oldun. Sen öyle bir yürü ki Bey'im... (Tam burada RTE'nin çıkması da ayrı bir yaklaşım olmuş gerçekten ve devamı da var ki, sanıyorum RTE'ye söyleniyor.) Dünya kudret görsün, iman görsün, zafer görsün, sen yürü Sultan'ım...

Olay İstanbul'un fethi her ne kadar konudan uzak bir film olsa da, kim bilir ne kadar para harcanıp bu reklam filmi(!) hazırlatıldı ve medyaya da aynı şekilde tonlarca liralar dökülerek yayına sürüldü. 4-5 dakikalık bir reklam olmuş (gereksiz) ve neden RTE (RTE'nin bu iktidar dönemi veya yaşadığı süre boyunca ülkemiz için ne katkısı var bu denli kahramanlarla aynı video da bulunuyor?) bu videoda geçiyor? Niye olay daha kısa ve öz bir şekilde lanse edilemiyor? Niye kendini vurguluyorsun? Gerçekten güzel ülkemde bunu anlayamıyorum, bizler için önemli günleri kendi gayelerine göre şekillendirip önümüze koyuyorlar ve bizi duygusal olarak etkilemeye çalışıyorlar. Kesinlikle, gereksiz uzunlukta olduğunu tamamen reklamcılıktan, yayıncılıktan uzak bir video olduğu düşüncesindeyim, böyle güzel ve anlamlı zamanları bile propagandalarına katıyorlar.

Ayrıca, video efektleri gerçekten yanlı reklam ajansı kuruluşlarından çıkmış gibi geldi bana hani paraya ihtiyacı varmışta ben yapayım demişçesine, benim bile sayabileceğim onlarca, alanında bir çok başarıya imza atmış ajans varken niye bu ajansı tercih ettiler? Niye bu kadar basit efektler kullandılar... Ne yazık ki, artık aklım almıyor artık benim ne yazık ki...

Not : Kesinlikle, hiçbir partinin/kişinin yanlısı değilim. Kimsenin fanatiği değilim, sadece olayları objektif olarak değerlendirmek istiyorum. Niye RTE olmasın diyenler çıkarsa, hangi aday olursa olsun aynı şekilde onu yazardım. Rahatsızlık verdiysem kusuruma bakmayın.