Bugün bildiğiniz gibi İstanbul'un Fethinin yıl dönümü. Gün içerisinde bununla alakalı Cumhurbaşkanlığının hazırlattığı reklamı gördüm. Çok hoşuma gitti ancak Erdoğan'ın bu reklam filmine eklenmesini çözemedim. Yine ekonomimiz kötü durumdayken bu reklam filmine büyük bir bütçe ayrıldığını düşünüyorum (Klibin uzunluğu ve kanallara verilen ücret bakımından).
Sizler ne düşünüyorsunuz ?
Merak edenler için;
https://www.youtube.com/watch?v=EqNo4wBHP0I
Lütfen konuyu siyasete çekmeden konuşalım. Eğer konu siyasetle alakalı olduğu düşünülüyorsa report edebilirsiniz. Tartışmaya girmeyiniz.
İstanbulun Fethi Reklamı Hakkında
15
●815
- 29-05-2018, 00:20:56Sosyal medyada aşırı tepkiler var şuan.MelihCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir önemli olayı kendi siyaset propagandasına dahil edecek kadar ileri gitmişler. Şaşırmadım nedense
- 29-05-2018, 00:31:00Çok vasat efektler. Bende cidden güzel olmuş sandım. Çok sıradan.
SÖMB - 29-05-2018, 00:31:29Onca ismi sayıp da MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'e yer vermemek hadsizlikten , densizlikten başka bir şey değil.
İnsanların kaba etlerini yerleştirdikleri koltuk için Mustafa Kemal ve önderliğindeki silah arkadaşlarına borçlu olduğunu bilmemeleri ne kadar kötü.
İstanbul Fatih Sultan Mehmet tarafından fethedildi ve Mustafa Kemal ATATÜRK tarafından kurtarıldı. Fatih'e ne kadar borçluysak bir o kadar da Atatürk'e borçluyuz.
Ayrıca bu ülkenin Cumhurbaşkanı olması istanbul'un fethi ile bir alakası olduğunu göstermez. O zaman bu zamana kadarki tüm cumhurbaşkanları da mı yer alsın bu reklamda?
Gerçi sorsan istanbulu o kurtardı diyebilecek insanlar var ne yazık ki...
Cumhurbaşkanlığı mevkii cumhuriyet denen yönetim biçimi ile ortaya çıkmış bir mevkiidir. Bu mevkii cumhuriyet sayesinde varolmaktadır. Şimdi bu mevkiide olan insanlar cumhuriyeti getiren ADAMa karşı duruyor.
Yazık ki ne yazık... - 29-05-2018, 01:00:46Sanırsam dikkatli izlemediniz yada ön yargılı yaklaştınız,PiSLiCk_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://youtu.be/EqNo4wBHP0I?t=2m9s
2:09'da Mustafa Kemal ATATÜRK mevcut.
- 29-05-2018, 01:16:56Evet var ama keşke daha fazla gösterilseydi.ModGift adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle