Bugün bildiğiniz gibi İstanbul'un Fethinin yıl dönümü. Gün içerisinde bununla alakalı Cumhurbaşkanlığının hazırlattığı reklamı gördüm. Çok hoşuma gitti ancak Erdoğan'ın bu reklam filmine eklenmesini çözemedim. Yine ekonomimiz kötü durumdayken bu reklam filmine büyük bir bütçe ayrıldığını düşünüyorum (Klibin uzunluğu ve kanallara verilen ücret bakımından).
Sizler ne düşünüyorsunuz ?

Merak edenler için;

https://www.youtube.com/watch?v=EqNo4wBHP0I


Lütfen konuyu siyasete çekmeden konuşalım. Eğer konu siyasetle alakalı olduğu düşünülüyorsa report edebilirsiniz. Tartışmaya girmeyiniz.