Sanırım siz dikkatli izlemediniz. Çünkü ne 2:09 da ne de başka bir zamanda videoda Mustafa Kemal ATATÜRK ismi geçmiyor. Oraya bir elinde dürbün diğer elini beline götüren bir insan koyunca ATATÜRK mevcut mu oluyor? Yapmayın lütfen. Savunulacak bir tarafı yok. Boş yere savunmaya çalışmayın.