• 27-05-2018, 00:02:13
    #19
    ağlancak halimize gülüyoruz
  • 27-05-2018, 00:24:19
    #20
    Türkiye mi burası şimdi..
  • 27-05-2018, 00:43:10
    #21
    Afrika mı burası ?
  • 27-05-2018, 00:56:14
    #22
    dağıtım şirketi hatalı ancak insanlar da hata var! Şuan emin olabilirsiniz adamın cebinde 500 lira olsa bile gidip illa oradan bedava yiyecek.
    Şimdi avrupaya neden alınmadığımızı bunlar ele veriyor. Bizim milletimiz kesinlikle AB ye alınmamalı bunun gibi emsal olaylardan dolayı.
  • 27-05-2018, 01:02:32
    #23
    Yemek elden gidiyeah
  • 27-05-2018, 01:12:33
    #24
    normal görüntüler ülkemiz için niye şaşırdınız.


    https://www.youtube.com/watch?v=B3TGVv5vclM



    https://www.youtube.com/watch?v=wuLPLZchYts
  • 27-05-2018, 01:58:28
    #25
    Böyle dağıtım olmaz. Böyle dağıtımın yapıldığı yerde gerçekten muhtaç olan insanlardan kaçı gider arkadaşlar? Biraz empati yapmak gerekir.
    Sen belediyesin, muhtarlıksın devlet el atsa belde belde, köy köy tespit etse insanların evlerine yapılsa bu yardım en doğrusu olmaz mı?
    Ben mi garip düşünüyorum? Bu yapılan toplu iftarlar biraz gösteriş gibi gelmekte.
  • 27-05-2018, 02:30:22
    #26
    Bu olaya 10 yıl öncesinde de vardı. Bizim milletin bedavaya karşı bir gözü dönmüşlüğü var. Videoda da aynı herkes bir anda üşüşüyor ve bir ayranı patlatıyorlar. Yani alamazsam çöp olsun kimse alamasın mantığı. Her gün daha da yobazlaşıyoruz.
  • 27-05-2018, 02:44:53
    #27
    Kurumsal PLUS
    niye izledimki bunu o baklava savaşı hala gözlerimde bunu hiç unutamam allahın açları saygısızları.