İftar Çadırında Yemek Kapışması
33
●1.612
- 27-05-2018, 00:56:14dağıtım şirketi hatalı ancak insanlar da hata var! Şuan emin olabilirsiniz adamın cebinde 500 lira olsa bile gidip illa oradan bedava yiyecek.
Şimdi avrupaya neden alınmadığımızı bunlar ele veriyor. Bizim milletimiz kesinlikle AB ye alınmamalı bunun gibi emsal olaylardan dolayı. - 27-05-2018, 01:12:33normal görüntüler ülkemiz için
niye şaşırdınız.
https://www.youtube.com/watch?v=B3TGVv5vclM
https://www.youtube.com/watch?v=wuLPLZchYts - 27-05-2018, 01:58:28Böyle dağıtım olmaz. Böyle dağıtımın yapıldığı yerde gerçekten muhtaç olan insanlardan kaçı gider arkadaşlar? Biraz empati yapmak gerekir.
Sen belediyesin, muhtarlıksın devlet el atsa belde belde, köy köy tespit etse insanların evlerine yapılsa bu yardım en doğrusu olmaz mı?
Ben mi garip düşünüyorum? Bu yapılan toplu iftarlar biraz gösteriş gibi gelmekte.
niye şaşırdınız.