Bu olaya 10 yıl öncesinde de vardı. Bizim milletin bedavaya karşı bir gözü dönmüşlüğü var. Videoda da aynı herkes bir anda üşüşüyor ve bir ayranı patlatıyorlar. Yani alamazsam çöp olsun kimse alamasın mantığı. Her gün daha da yobazlaşıyoruz.