dağıtım şirketi hatalı ancak insanlar da hata var! Şuan emin olabilirsiniz adamın cebinde 500 lira olsa bile gidip illa oradan bedava yiyecek.
Şimdi avrupaya neden alınmadığımızı bunlar ele veriyor. Bizim milletimiz kesinlikle AB ye alınmamalı bunun gibi emsal olaylardan dolayı.