Böyle dağıtım olmaz. Böyle dağıtımın yapıldığı yerde gerçekten muhtaç olan insanlardan kaçı gider arkadaşlar? Biraz empati yapmak gerekir.
Sen belediyesin, muhtarlıksın devlet el atsa belde belde, köy köy tespit etse insanların evlerine yapılsa bu yardım en doğrusu olmaz mı?
Ben mi garip düşünüyorum? Bu yapılan toplu iftarlar biraz gösteriş gibi gelmekte.