SARIYILDIRIM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
20.000 tl ile ne is yapabilirim
32
●2.233
- 20-05-2018, 00:27:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam arkadaşı kör bela yönlendirmeyin, aselsan 46tl lerden düştü bu fiyatlara, tekrar yükseleceği garantisini kimse veremez. 6 aydır tepeden alıp bekleyenler var paralarının yarısı eridi. Kesin yükseleceğini bilse herkes aynı yönde yatırım yapar değil mi? ayrıca kap ta 2. bi halka arz ile ilgili haber var pazartesi ne tür tepki gelicek belli değil. Her kap haberindne sonra piyasada uçacak kaçacak haberi dolaşıyo aynısı petkm de geçerli 2haftada 1.5yıllık getirisini sildi. Warren buffetin dedi gibi "herkes aç gözlü olduğunda korkak ol, herkes korkak olduğunda cesur ol" kimseye kolay para kazandırmazlar hele gelişmekte olan piyasalardaSARIYILDIRIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ayrıca geçen seçimde seçimden sonra asels in yükseldiğini yazmışsınız orada şöyle bir durum var geçen seçime girdiğimiz 2 aylık süreçte piyasa yükseliyordu 15temmuzdan sonra ortlama bist 60.000 lerden 100.000 lere gelmişti yani seçime yaklaşılan sğreçte sürekli yükseliş vardı, şuan seçime ortalam 50 gün var piyasa her gün kan kaybediyor. Gelişmekte olan piyasalar siyaset şekillenir politika ile yön bulur. Bence kesin tabiri ile öneride blunmayın. Geçen yıl bist in ilk yarısında ortalama hacim 3.5milyar tl, şuan 2018 yılının yarısına girmek üzereyiz 2 hafta kaldı 1milyar tl civarında hacim. Yabancı oranı %68 den %57 ye gerilemiş . Bunlarıda göz önünde bulundurup ona göre yorumlamak lazm - 20-05-2018, 00:48:58arkadaşlar ASELSANA vb benzeri borsadan uzak durmak gerekiyor.
şuanda arkadaş paranı eritirsin oralarda. borsa ve forex gibi trend yönü okuma, dünya ekonomisinde USD ALTIN STERLİN, EUR, PETROL konusunda yorumlamaya beynin basmıyorsa ASELSAN vb bilancosunu ve türkiye seçiminin sonuçlarını bilmeden böyle bir zamanda ASELSAN almak kumardır. Trend ters yaparsa 3 yıl beklemek zorunda kalırsın. şuan tayyip erdoğan kırmızı çizgiden kurtulmak için İMAR AFFINI gündeme getirdi. arsa hisseli 150 bin tl lik daire 250 bin tl demektir. bu birtakım gerçeklerin görüldüğü ciddi bir kazanma kaygısını hatta problemi çözmek için yasayı onayladı. topu bize attı. bakalım top tekrar tayyibe verilir mi? belli değil ancak bu siyasi olayların sonucunda USDTRY ne duruma gelir bilinmez. gerçek şu ki BORSA USDTRY TERS koralasyon(usdtry düşerken borsa yükselir). son 3 haftadır DOLAR dünyadaki majör paritlere sert tokat vurdu. USDTRY 4,5 oldu.
bunlarlar uğraşıp
KAYBEDİP
piskolojini bozmak yerine
pilav satsan (tuhaf gibi gelebilir) sıcak para tutarsın. terlersini emek harcadım dersin.
FOREX ve BORSA için ciddi
6 AY EĞİTİMDEN SONRA 1 yıl demo grafik çalırsan yön okur becerikli olursan, HIRS yapmassan borsadan da forexden de kazanırsın. hatta FAİZ oranı kararlarına ve işsizlik oranlarının dışında bulaşmassan temiz kazanırsın.
BEYİN CERRAHI olmak için nekadar okumak gerektiğini, mühendisin maaşı 3,500 tl bunlarıda düşün
hadi hayırlı ramazanlar herkese - 20-05-2018, 01:11:5915 den 47 ye çıkıp 24 e düşmesinin en büyük etkisi neydi?SARIYILDIRIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2018, 02:04:41ASELSANLA la ilgili bilgim yok 24 ve - 47 arasındaki muhtemelen %100 yerli üretim, olsa gerek.
düşüş tarihlerindeki siyasi olaylara bakmak gerekiyor.
ABD suriyedeki askeri tesisleri bombaladı o gün USDTRY 80 pips oynadı ekside... - 20-05-2018, 03:27:43hocam beklenti alınır gerçek satılır, borsa boğa piyasasındaydı zaten 2015 sonu 2017 arası borsada kazanamayan kişi, fiyatlar bu hale gelmişken daha kaznıcam diye beklemesin piyasa yavaş yavaş ayıya dönüyor tarih tererrür den ibaret.. 60.000puanlık bir yükselişin düzeltmesi normal şuan .. yine kendi ortalamasına göre bir dip yapıp tekrar boğa piyasasına dönecek o zamanı beklemek lazım bende dahil etrafımdakş arkadaşlarımda yaklaşık 20 yıldır borsadayım 99 krizinide borsada geçirdim 2003 ü de 15 temmuz darbe girişimini de hatta öyle bi şans varki ilk kez nasdaq a fon aracılıgı ile yatırım yapmıştım abd de mortgage krizi patlamıştıTurkeKul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.. Sadece doğru zaman başka bir şey değil bu fiyatlardan tepeden yaklananlar mecbur bekleyecekler bir daha ki boğa trendini .. ne kadar grafik okursan ne kadar gündem takip edersen et borsada trend in belirli zamanlarda kendini gösterdiği aşikar.. Ayı piyasasında yatırım yapan bir arkadaşa piyasanın satıcılı oldığuna inandıramazsın hele de tecrübesi yoksa çünki 1 verir 2 götürür ve bunu zamanla yavaş yavaş yapar.. bir bakmış parasının yarısı erişmiş umutsuzluk düşer kemdisine, daha neler neler anaiklopedi olur yazsam hayırlı ramazanlar
- 20-05-2018, 03:53:04Borsa vs anlamam. Oynamadımda nasip olmadı. Ben senelerdir esnaf'im öncelikle elinizde bir meslek varmı ? 20.ooo tl ile kurulacak her iş zorluk cıkarır size. Herşeyden önce iş bulup maaşı güzel olabilecek bir yer bakının derim. Eger mesleginiz vs yoksa yaşınızda gençse acil bir meslek edinin derim.
Örnek vereyim cigkofteci actiniz. 20.ooo tl ile paslanmaz tezgahlar dükkan boya badanası 3-5 masa ruhsat belediye muasebe noter derken o paranız zaten biticek. Borc ile işe başlıcaksınız. İş kurulurken mantık ilk 6 ay sistemin oturması , yaptığınız masrafı cıkarması değil bak sistemin oturması ( kirayi ödeyebilmek gelen malın parasını ödeyebilmek, elektrik-su-vergi-bağkur, yani 20.ooo tl ile iş kurmadan önce kendinize maaş ile calısabileceginiz iş bakın derim. Kumar oynamaya gerek yok. Son careniz 20.ooo tl ile iş kurmak olsun.

.. Sadece doğru zaman başka bir şey değil bu fiyatlardan tepeden yaklananlar mecbur bekleyecekler bir daha ki boğa trendini .. ne kadar grafik okursan ne kadar gündem takip edersen et borsada trend in belirli zamanlarda kendini gösterdiği aşikar.. Ayı piyasasında yatırım yapan bir arkadaşa piyasanın satıcılı oldığuna inandıramazsın hele de tecrübesi yoksa çünki 1 verir 2 götürür ve bunu zamanla yavaş yavaş yapar.. bir bakmış parasının yarısı erişmiş umutsuzluk düşer kemdisine, daha neler neler anaiklopedi olur yazsam hayırlı ramazanlar