Borsa vs anlamam. Oynamadımda nasip olmadı. Ben senelerdir esnaf'im öncelikle elinizde bir meslek varmı ? 20.ooo tl ile kurulacak her iş zorluk cıkarır size. Herşeyden önce iş bulup maaşı güzel olabilecek bir yer bakının derim. Eger mesleginiz vs yoksa yaşınızda gençse acil bir meslek edinin derim.
Örnek vereyim cigkofteci actiniz. 20.ooo tl ile paslanmaz tezgahlar dükkan boya badanası 3-5 masa ruhsat belediye muasebe noter derken o paranız zaten biticek. Borc ile işe başlıcaksınız. İş kurulurken mantık ilk 6 ay sistemin oturması , yaptığınız masrafı cıkarması değil bak sistemin oturması ( kirayi ödeyebilmek gelen malın parasını ödeyebilmek, elektrik-su-vergi-bağkur, yani 20.ooo tl ile iş kurmadan önce kendinize maaş ile calısabileceginiz iş bakın derim. Kumar oynamaya gerek yok. Son careniz 20.ooo tl ile iş kurmak olsun.