Hocam arkadaşı kör bela yönlendirmeyin, aselsan 46tl lerden düştü bu fiyatlara, tekrar yükseleceği garantisini kimse veremez. 6 aydır tepeden alıp bekleyenler var paralarının yarısı eridi. Kesin yükseleceğini bilse herkes aynı yönde yatırım yapar değil mi? ayrıca kap ta 2. bi halka arz ile ilgili haber var pazartesi ne tür tepki gelicek belli değil. Her kap haberindne sonra piyasada uçacak kaçacak haberi dolaşıyo aynısı petkm de geçerli 2haftada 1.5yıllık getirisini sildi. Warren buffetin dedi gibi "herkes aç gözlü olduğunda korkak ol, herkes korkak olduğunda cesur ol" kimseye kolay para kazandırmazlar hele gelişmekte olan piyasalarda
Ayrıca geçen seçimde seçimden sonra asels in yükseldiğini yazmışsınız orada şöyle bir durum var geçen seçime girdiğimiz 2 aylık süreçte piyasa yükseliyordu 15temmuzdan sonra ortlama bist 60.000 lerden 100.000 lere gelmişti yani seçime yaklaşılan sğreçte sürekli yükseliş vardı, şuan seçime ortalam 50 gün var piyasa her gün kan kaybediyor. Gelişmekte olan piyasalar siyaset şekillenir politika ile yön bulur. Bence kesin tabiri ile öneride blunmayın. Geçen yıl bist in ilk yarısında ortalama hacim 3.5milyar tl, şuan 2018 yılının yarısına girmek üzereyiz 2 hafta kaldı 1milyar tl civarında hacim. Yabancı oranı %68 den %57 ye gerilemiş . Bunlarıda göz önünde bulundurup ona göre yorumlamak lazm