TurkeKul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 den 47 ye çıkıp 24 e düşmesinin en büyük etkisi neydi?
hocam beklenti alınır gerçek satılır, borsa boğa piyasasındaydı zaten 2015 sonu 2017 arası borsada kazanamayan kişi, fiyatlar bu hale gelmişken daha kaznıcam diye beklemesin piyasa yavaş yavaş ayıya dönüyor tarih tererrür den ibaret.. 60.000puanlık bir yükselişin düzeltmesi normal şuan .. yine kendi ortalamasına göre bir dip yapıp tekrar boğa piyasasına dönecek o zamanı beklemek lazım bende dahil etrafımdakş arkadaşlarımda yaklaşık 20 yıldır borsadayım 99 krizinide borsada geçirdim 2003 ü de 15 temmuz darbe girişimini de hatta öyle bi şans varki ilk kez nasdaq a fon aracılıgı ile yatırım yapmıştım abd de mortgage krizi patlamıştı .. Sadece doğru zaman başka bir şey değil bu fiyatlardan tepeden yaklananlar mecbur bekleyecekler bir daha ki boğa trendini .. ne kadar grafik okursan ne kadar gündem takip edersen et borsada trend in belirli zamanlarda kendini gösterdiği aşikar.. Ayı piyasasında yatırım yapan bir arkadaşa piyasanın satıcılı oldığuna inandıramazsın hele de tecrübesi yoksa çünki 1 verir 2 götürür ve bunu zamanla yavaş yavaş yapar.. bir bakmış parasının yarısı erişmiş umutsuzluk düşer kemdisine, daha neler neler anaiklopedi olur yazsam hayırlı ramazanlar