Tamamen gereksiz. Ben uykum bolunmesin diye 1.5 da yatiyorum. 6.5 da kalkip ise gidicem gecenin saat 3unde niye davulcu beni uyandiriyor. Hadi beni uyandiriyorsun evde bebek var, bizi gectim konu komsuda hasta olan var. Gercekten davulun sesi ile kalkip sahur yapan var mi arkadaslar bu devirde? Gelenekse yeminle soyluyorum 1 ay yatsinlar bizi de rahat biraksinlar, sadece bayramdan onceki gun gelsin calsin 5 TL verecegime 50 veririm bahsis yeterki her aksam gelip calmasin. Birde kasten yapiyor gibi calarak gelmiyor mahallenin ortasina geliyor birden basliyor coskuyu vermeye...
Geceleri, herkesin elinde cep telefonu, çalar saat olmasına rağmen, televizyonlarda bir çok programın yapılmasına rağmen,Ramazan ayının adabından davulla uyandırma geleneğinin devam etmesi ve değerlerimize sahip çıkmak için 11 ayın sultanı ramazan ayında davulların çalışmasını hoş karşılıyorum..
Tamamen gereksiz. Ben uykum bolunmesin diye 1.5 da yatiyorum. 6.5 da kalkip ise gidicem gecenin saat 3unde niye davulcu beni uyandiriyor. Hadi beni uyandiriyorsun evde bebek var, bizi gectim konu komsuda hasta olan var. Gercekten davulun sesi ile kalkip sahur yapan var mi arkadaslar bu devirde? Gelenekse yeminle soyluyorum 1 ay yatsinlar bizi de rahat biraksinlar, sadece bayramdan onceki gun gelsin calsin 5 TL verecegime 50 veririm bahsis yeterki her aksam gelip calmasin. Birde kasten yapiyor gibi calarak gelmiyor mahallenin ortasina geliyor birden basliyor coskuyu vermeye...
E o zaman bir zahmet erken uyuyun veya kulaklık takıp uyuyun.