Anket Ramazan Davulcusu Olsun Mu
Toplam Katılımcı Sayısı: 303
Ramazan Davulcusu Olsun Mu
Olmasın, tamamen kaldırılsın. Alarm diye birşey var.
%47,19 (143 Oy)
Olsun, ama geleneklerimizde olduğu gibi mani söyleyerek yapılsın
%52,81 (160 Oy)
  • 16-05-2018, 00:24:21
    #19
    Tamamen gereksiz. Ben uykum bolunmesin diye 1.5 da yatiyorum. 6.5 da kalkip ise gidicem gecenin saat 3unde niye davulcu beni uyandiriyor. Hadi beni uyandiriyorsun evde bebek var, bizi gectim konu komsuda hasta olan var. Gercekten davulun sesi ile kalkip sahur yapan var mi arkadaslar bu devirde? Gelenekse yeminle soyluyorum 1 ay yatsinlar bizi de rahat biraksinlar, sadece bayramdan onceki gun gelsin calsin 5 TL verecegime 50 veririm bahsis yeterki her aksam gelip calmasin. Birde kasten yapiyor gibi calarak gelmiyor mahallenin ortasina geliyor birden basliyor coskuyu vermeye...
  • 16-05-2018, 00:29:33
    #20
    Davul gereksiz, andımız gereksiz, o gereksiz bu gereksiz diye diye eskiden kalan 3 in 1 sadece.
  • 16-05-2018, 00:31:55
    #21
    Geceleri, herkesin elinde cep telefonu, çalar saat olmasına rağmen, televizyonlarda bir çok programın yapılmasına rağmen,Ramazan ayının adabından davulla uyandırma geleneğinin devam etmesi ve değerlerimize sahip çıkmak için 11 ayın sultanı ramazan ayında davulların çalışmasını hoş karşılıyorum..
  • 16-05-2018, 00:33:48
    #22
    alarm denen bir şey var tamamen gereksiz biz savura kalkıyoruz yemek yiyoruz tam uyucağiz dan dan dan çaliyor
  • 16-05-2018, 01:20:15
    #23
    Daniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamen gereksiz. Ben uykum bolunmesin diye 1.5 da yatiyorum. 6.5 da kalkip ise gidicem gecenin saat 3unde niye davulcu beni uyandiriyor. Hadi beni uyandiriyorsun evde bebek var, bizi gectim konu komsuda hasta olan var. Gercekten davulun sesi ile kalkip sahur yapan var mi arkadaslar bu devirde? Gelenekse yeminle soyluyorum 1 ay yatsinlar bizi de rahat biraksinlar, sadece bayramdan onceki gun gelsin calsin 5 TL verecegime 50 veririm bahsis yeterki her aksam gelip calmasin. Birde kasten yapiyor gibi calarak gelmiyor mahallenin ortasina geliyor birden basliyor coskuyu vermeye...
    E o zaman bir zahmet erken uyuyun veya kulaklık takıp uyuyun.
  • 16-05-2018, 01:29:21
    #24
    Teknoloji devrin de ben son derede saçma buluyorum artık..
  • 16-05-2018, 01:43:33
    #25
    İyi ki varlar. Davulcu deyip geçmemek gerek, eski ramazanları hatırlatıyor, sağolsunlar.
  • 16-05-2018, 01:44:56
    #26
    çok gereksiz bir uygulama keşke kaldırılsa
  • 16-05-2018, 01:47:50
    #27
    PREMIUM SEO
    Aklıma kurban bayramında hayvan hakları savunuculuğu yapıp ama yılbaşında hindileri gömen elit kesim geldi.