• 15-06-2008, 16:23:51
    #46
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bardak olunca n'oluo
    Trajikomik bir durum ama bence büyütme. Sonuçta sevgi varsa işin ucunda ne simide bakar ne susama..
    bardak olunca mısırın çöpünü ememiyor

    1 yıldır görüşmüyoduk, böyle karşılaşmak kötü oldu
  • 15-06-2008, 16:26:01
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Haha, mısır çöpü ikram etseydin sende
  • 15-06-2008, 16:26:19
    #48
    harbiden dışarda yemek yemek hele hele bi de elinde yemek kabus olabiliyor.
    o arkadaşın r10'a üye mi?
  • 15-06-2008, 16:29:56
    #49
    HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    harbiden dışarda yemek yemek hele hele bi de elinde yemek kabus olabiliyor.
    o arkadaşın r10'a üye mi?
    yok değil. r10 üyesi olsa deli ederdim onu
  • 15-06-2008, 16:31:32
    #50
    baya bi rezil olurdu herhalde
    sen nerde oturuyorsun bu arada merak ettim, bilirim kızılay,balgat( az kaybolmadım )
  • 15-06-2008, 16:32:57
    #51
    keçiören de oturuyorum ben.

    kızılay tunalı bahçeli gezerim =)
  • 15-06-2008, 16:35:31
    #52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bardak olunca mısırın çöpünü ememiyor

    1 yıldır görüşmüyoduk, böyle karşılaşmak kötü oldu
    Telefon aç : mısır sütlüymüş çok keyif almış arkadaş de
  • 15-06-2008, 16:36:45
    #53
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon aç : mısır sütlüymüş çok keyif almış arkadaş de
    numarasını değiştirmişti. iptal olmuştu diğeri, yeni numarasını bile isteyemedm
  • 15-06-2008, 16:37:36
    #54
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    numarasını değiştirmişti. iptal olmuştu diğeri, yeni numarasını bile isteyemedm
    abow facebook falan yok mu
    Hani aklına gelen sen gittikten sonra böyle oldum cümlesi var ya.. Söylesen ağır kaçabilirdi ama büyük bir jest olurdu..