HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
harbiden dışarda yemek yemek hele hele bi de elinde yemek kabus olabiliyor.
o arkadaşın r10'a üye mi?
yok değil. r10 üyesi olsa deli ederdim onu