Konu
Eski sevgilimle karşılaştım, rezil oldum :((((((
15-06-2008, 16:29:56
#49
kubilay
HoST13 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
harbiden dışarda yemek yemek hele hele bi de elinde yemek kabus olabiliyor.
o arkadaşın r10'a üye mi?
yok değil. r10 üyesi olsa deli ederdim onu