H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bardak olunca n'oluo
Trajikomik bir durum ama bence büyütme. Sonuçta sevgi varsa işin ucunda ne simide bakar ne susama..
bardak olunca mısırın çöpünü ememiyor

1 yıldır görüşmüyoduk, böyle karşılaşmak kötü oldu