Konu
Eski sevgilimle karşılaştım, rezil oldum :((((((
15-06-2008, 16:23:51
#46
kubilay
H5PY0 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bardak olunca n'oluo
Trajikomik bir durum ama bence büyütme. Sonuçta sevgi varsa işin ucunda ne simide bakar ne susama..
bardak olunca mısırın çöpünü ememiyor
1 yıldır görüşmüyoduk, böyle karşılaşmak kötü oldu