kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bardak olunca mısırın çöpünü ememiyor

1 yıldır görüşmüyoduk, böyle karşılaşmak kötü oldu
Telefon aç : mısır sütlüymüş çok keyif almış arkadaş de