• 17-04-2018, 22:56:35
    #64
    Kurumsal Backlink SEO
    Selanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi memur ayda 9-10 bin tl aliyormus cok merak ettim.. ? Ayrica her sene boyle gecikme olmuyordu lutfen yalan yorum yazmayalim. Konuya yalan yorum yazanlarin yonetim tarafindan uyarilmasini rica ediyorum.
    Aramizda mutlaka memurlar ve memur cocuklari vardir aldiklari memur maasini lutfen buraya eklesinler..




    Umariz 4 ay boyunca yatirilmayan teror tazminatlari bu hafta ici yatirilir... polislerin cocuklarinin rizki daha fazla gecikmez.

    Cunku daha once hic bir zaman 4 ay gecikmemisti daha da fazla gecikmez insallah hayrlisiyla
    Kalın ile işaretlediğim yeri benim yazıma istinaden mi yazdın hocam? Üstüme alındım çünkü, o sebeple soruyorum
  • 17-04-2018, 22:58:39
    #65
    Hocam tek sen degilsin tek tek isim etiketleyemedim konuya..



    9 _ 10 bin maas daha da oteydi sizinkinden
  • 17-04-2018, 23:01:39
    #66
    Kurumsal Backlink SEO
    Selanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tek sen degilsin tek tek isim etiketleyemedim konuya..
    Ben o tazminatları senelerce aldım doğuda.

    Daha öncede kararnameler imzalanmadığından doğudaki terör tazminatlarını almamış ve bu durumları yaşamış biriyim.

    Sen yaşadın mı? Sen mi iyi bilecen ben mi iyi bilecem?

    Bırakta ben bileyim.

    9-10 bin muhabbetini bilmem sadece bir önceki mesajımda Kalın işaretlediğim yeri cvpladım. Bu sebeple yalan diyemezsin.
  • 17-04-2018, 23:02:25
    #67
    Üyeliği durduruldu
    Selanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi memur ayda 9-10 bin tl aliyormus cok merak ettim.. ? Ayrica her sene boyle gecikme olmuyordu lutfen yalan yorum yazmayalim. Konuya yalan yorum yazanlarin yonetim tarafindan uyarilmasini rica ediyorum.
    Aramizda mutlaka memurlar ve memur cocuklari vardir aldiklari memur maasini lutfen buraya eklesinler..




    Umariz 4 ay boyunca yatirilmayan teror tazminatlari bu hafta ici yatirilir... polislerin cocuklarinin rizki daha fazla gecikmez.

    Cunku daha once hic bir zaman 4 ay gecikmemisti daha da fazla gecikmez insallah hayrlisiyla
    @siirvehikaye;
    1 memurun aylık maaşını yazdığını zannetmiş. Tamam onu yanlış anladı. 9-10 milyar parayı nasıl yanlış anladı.
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    memuruna her ay en az 9-10 milyar tl maaş ödeyen devletin 50-100 milyonu ödeyemiyor battık yandık diyenler size buradan ekmek çıkmaz arkadaşlar.
  • 17-04-2018, 23:04:28
    #68
    Selanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tek sen degilsin tek tek isim etiketleyemedim konuya..




    9 _ 10 bin maas daha da oteydi sizinkinden
    hocam kırmayaım düzeltirsin dedim ama aklınca dalga geçiyorsun da daha 9 milyar tl nin 9 bin tl den farklı olduğunu bilemiyorsun...

    3 milyon memura ortalama 3 bin tl den maaş verseniz(ki çoğunluğu 4 bin tl yi geçer) 9 milyar tl eder ayda....

    daha açıklayıcı olsun. ayda 9 milyar tl maaş ödemesi yapan devletin 300-500 milyon tl yi ödeyemeyeceğini söylemek ayıptır.
  • 17-04-2018, 23:04:40
    #69
    4 ay geciken tazminati daha once polisler yasadi mi yasamadi mi?
  • 17-04-2018, 23:06:09
    #70
    Selanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi memur ayda 9-10 bin tl aliyormus cok merak ettim.. ? Ayrica her sene boyle gecikme olmuyordu lutfen yalan yorum yazmayalim. Konuya yalan yorum yazanlarin yonetim tarafindan uyarilmasini rica ediyorum.
    Aramizda mutlaka memurlar ve memur cocuklari vardir aldiklari memur maasini lutfen buraya eklesinler..




    Umariz 4 ay boyunca yatirilmayan teror tazminatlari bu hafta ici yatirilir... polislerin cocuklarinin rizki daha fazla gecikmez.

    Cunku daha once hic bir zaman 4 ay gecikmemisti daha da fazla gecikmez insallah hayrlisiyla
    Hocam senin amacın provake'den başka bir şey değil, kusura bakma. Ki bu yazını okuyana kadar katiyen böyle düşünmemiştim.Memur olup 9-10bin alan bir ton alan var.
    Terör tazminatı 3-4 yılda bir şehirler, operasyon bölgeleri ve konuşlanan birimler için tekrar tekrar hesaplanır ve hesaplandığı rakam üzerinden geçmişte almadığı ücretleri toplu halde alır. Ki yukarıda ki mesajlarda bu izah edildi, insanlara halen lütfen yalan yorum yazmayalım diyorsun. Madem sözlerine itibar etmiyorsun, provakatörlük yapmayacaksın.


    Buda genel mesajım olsun. Türkiye, ilk defa zor zamanlarını yaşamıyor. İstediğinize kızabilirsiniz, istediğinize küsebilirsiniz. Gelmiş iktidar partiye ayrı, cumhurbaşkanına ayrı giydiriyorsunuz. Beyler ve bayanlar sandık kurulduğunda %50 ve üstünü alır sırta yaslanılır. İnsanları ikna etmek, inandırmak veya kandırmak bir sanattır bir meslektir. Bunu bile beceremeyenleri ülkenin başına getirdiğinizi düşünsenize? Ki birçoğumuz daha butik ailemiz de, müşteri kitlemiz de veya arkadaş ortamımızda başaramıyorken..
    Hızımı alamamışken buda Yaradana duam olsun; Tüm dünyada barış ve mutluluk nasip olur inşaAllah.
  • 17-04-2018, 23:06:10
    #71
    500 milyon TL yi rahatca odeyebilecekse Merkez Bankasi yabanci bankalardan neden 1.5 milyar dolar borc almak zorunda kaldi?



    Daha once hicbir zaman 4 ay gecikmedi ayrica...



    Insallah bu hafta ici yatar hayirlisiyla...
  • 17-04-2018, 23:11:29
    #72
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam senin amacın provake'den başka bir şey değil, kusura bakma. Ki bu yazını okuyana kadar katiyen böyle düşünmemiştim.
    Doğru söyleyeni maalesef ki 9 köyden kovarlarmış .Abdlsmt!
    Selanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    500 milyon TL yi rahatca odeyebilecekse Merkez Bankasi yabanci bankalardan neden 1.5 milyar dolar borc almak zorunda kaldi?.
    Benzeri konu açarak konuyu tamamen çarpıtan kişiler bir konu yönetim tarafından kaldırılıp tekrardan aynı konuyu işin doğrusunu çarpıtarak veriyorsa. Olayın amacı bellidir..
    İspat mı gerekli?
    İşte ispatı.
    https://www.r10.net/1073370431-post35.html