Selanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tek sen degilsin tek tek isim etiketleyemedim konuya..
Ben o tazminatları senelerce aldım doğuda.

Daha öncede kararnameler imzalanmadığından doğudaki terör tazminatlarını almamış ve bu durumları yaşamış biriyim.

Sen yaşadın mı? Sen mi iyi bilecen ben mi iyi bilecem?

Bırakta ben bileyim.

9-10 bin muhabbetini bilmem sadece bir önceki mesajımda Kalın işaretlediğim yeri cvpladım. Bu sebeple yalan diyemezsin.