Polislerimize terör tazminatı 4 aydır ödenmiyormuş!
83
●4.795
- 17-04-2018, 21:47:16Siyasete girilen yorumlar silinsin ama actigim konu iceriginde siyasi cumle yok.Umarim nisan ayi bitmeden yatar cunku pek cok polis ev kredisi oduyor ve odeme plani cikartirken tazminat gelirlerini de hesaba katmislardir ve su anda ekonomik zorluk cekmelerini istemem..
- 17-04-2018, 22:01:19TUZED Tüm Uzmanlar ve Emeklileri Derneği (Facebook sayfası üzerinden yapılan görüşmedir)
Derneğimize mesaj gönderdiğin için teşekkürler. Sizin gibi değerli silah arkadaşlarımıza mümkün olduğunca çabuk yanıt vermeye çalışıyoruz. Eğer isterseniz derneğimize telefonunuzdanda ulaşabilirsiniz
.
"Polislerimize terör tazminatı 4 aydır ödenmiyormuş" başlıklı konular açılmaktadır.
.
doğrudur yenı kakarname ımzalanmadığı için 4 aydır odenmıyor.
.
bu normal bir durum mu?
daha önceki yıllarda benzer durumlar olmuşmudur?
.
şurada para yattığını belirtenler var. (Link....)
.
kararnameler 3 yılda bır uzatılır bazı iller eklenır terör tazmınatı alacak onun yuzunden 3 yılda bır gecıkır.
.
sonunda bu aylarda toplu odeme yapılır.
.
Cevabım Yorumsuzdur........... Dileyen http://tuzed.org.tr/iletisim üzerinden irtibata geçerek sorabilir. - 17-04-2018, 22:15:23Polis ve askerlerin hicbir zaman bu kadar gecikmeyen tazminatlari umariz bu hafta yatar.. Binlerce aile ekonomik sorun yasiyor cunku ev kredisini odemezerse bankalar dinlemiyor teror tazminati yatmis mi yatmamis mi...Maalesef...
Ayrica adaletsizlige ornek;
https://m.facebook.com/polsGunlugu/p...41655775961479 - 17-04-2018, 22:20:45Bazı arkadaşlar (o arkadaşlar kendilerini biliyor) öncelikle yorumlarla üyeleri sinirlendiriyor. Daha sonra agresiflikten ötürü olumsuz yorumun bir tık üstüne çıktığında Cumhurbaşkanlığı irtibat maili ile yazdığınız yazının fotoğrafını çekerek şikayet ediyor. Bu iş bilinçli olarak yapılıyor. Kimsenin vatan sevgisi sorgulanamaz. En azından bu forumda sorgulanamaz. Ancak bahsettiğim şahıslar bunu vatan hainliğiyle yetkili merciilere şikayette bulunuyor. Benden uyarması...
- 17-04-2018, 22:23:10Benzeri konu açarak konuyu tamamen çarpıtan kişiler bir konu yönetim tarafından kaldırılıp tekrardan aynı konuyu işin doğrusunu çarpıtarak veriyorsa. Olayın amacı bellidir..Lİ0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İspat mı gerekli?
İşte ispatı.
https://www.r10.net/1073370431-post35.html
Konuyla ilgilenen mod. kimse teşekkürler..
Alenen şahsıma "ay hoşt anadolu çomarı" diye hakaret report edilince herhangi bir işlem yapılmıyor.
Biz bu konuları yıllar öncesinden wmaracı forumda görmüştük.
Her şehit haberinde zevkle konu açanlar, Ülkemize ve kişilere alenen hakaret edenler hep korunmuştu.
Wmaracı düştüğü durum ortada.
İsteyen olursa o konuların birisinden de ekran görüntüsü atabilirim.
Vatan sevgisi sorgulanmaz. Kişide vatan sevgisi yoksa senden çok seviyorum derse ne olacak.Bin1SuraT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstte örnek mesajda ki gibi mesajlar gördümmü 1 saniye beklemem gerekli yerlere şikayetimi ederim.
Kaldıki üstte ki mesajında olayı çarpıtmışsın. Bir insanda öncelikle Bir yüz olacak. Birden çok oldumu işi farklı yerlere çekmesi kolay olur.Not: O şahıs wmaracında her hakareti report edilmesine rağmen ceza almadı.
O üye aynı zamanda R10 üyesi. (10-11 yıllık zannediyorsam.) - 17-04-2018, 22:27:05memuruna her ay en az 9-10 milyar tl maaş ödeyen devletin 50-100 milyonu ödeyemiyor battık yandık diyenler size buradan ekmek çıkmaz arkadaşlar.
