Bazı arkadaşlar (o arkadaşlar kendilerini biliyor) öncelikle yorumlarla üyeleri sinirlendiriyor. Daha sonra agresiflikten ötürü olumsuz yorumun bir tık üstüne çıktığında Cumhurbaşkanlığı irtibat maili ile yazdığınız yazının fotoğrafını çekerek şikayet ediyor. Bu iş bilinçli olarak yapılıyor. Kimsenin vatan sevgisi sorgulanamaz. En azından bu forumda sorgulanamaz. Ancak bahsettiğim şahıslar bunu vatan hainliğiyle yetkili merciilere şikayette bulunuyor. Benden uyarması...