• 18-07-2019, 00:14:24
    11 yıldır buradayız
  • 18-07-2019, 00:18:39
    10 yıl sonra da girecekmiyiz r10a..40-50 olacak yaşlar..
  • 18-07-2019, 00:19:21
    12 oldu
  • 18-07-2019, 11:40:11
    Gençliğimiz r10'da geçti
  • 18-07-2019, 12:04:26
    Exen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba aradaşlar yahu bizim sendika kurmamız lazım r10 için bize neden hiç promosyon ürünler göndermiyorlar yıllardır r10 dayız ama tık yok ayıp değil mi

    yönetim duy sesimizi prmosyon istiyoruz
    böyle dedi ve banlandı.
    adam daha sendika kuracaktı