• 09-06-2018, 00:54:45
    Daha var sanırsam bizim
  • 09-06-2018, 01:29:28
    geldik, şimdi dağılıyor muyuz
  • 09-06-2018, 01:31:09
    Yönetim yeter bu kadar aldığınız bilgi ve kazandığınız para ve hizmet diyerekden toptan bizi şutluyormuş...
  • 09-06-2018, 01:40:45
    11 yıl nekadar çabuk geçmiş . Yaşlandığımı hissettim şimdi : )
  • 17-07-2019, 18:44:16
    yaşlılar sizi.
  • 17-07-2019, 20:58:25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Niye hep eski günler özlenir? anlamiyorum
  • 17-07-2019, 21:10:22
    yakında geliyorum, az sabır biraz sabır 😉
  • 17-07-2019, 21:10:58
    :d :d
  • 17-07-2019, 21:39:13
    Bizde eskidik