• 26-03-2018, 21:46:04
    #1
    Öncelikle ben bu tür insanlarla muhattap bile olmam ama olanlar var bugün yine 1 magdur gördüm.

    Dolandırıcıların yontemleri ;
    4 adami olur
    Kurban gelir para verir kayip eder , Adami gelir oynar kazanir parayi alir gider

    Kurban tekrar oynar tekrar kayip eder , Adami tekrar gelir alir parayi gider

    Sen dolandiricisin dedigin anda hani paran bendemi adamlar kazandi basarisizsin acisini benden cikartma der
    Devletin bu itlere el atmasi gerekiyor
    En onemlisi ARTIK ŞU YATARAK PARA KAZANMA HIRSINDAN KURTULUN.
    Yoksa bunlara yol açarsınız.
    Ankaraya yeni gelen kardeslerimizi bilgilendirin.
    Ankara neden bunlara birşey yapmıyor onuda anlamış degilim.
  • 26-03-2018, 21:48:38
    #2
    Heryerde var bunlardan. İçimizde alın teri dökmeden para kazanma hırsı geçmedikçe bunlara çooook daha ekmek çıkar.
  • 26-03-2018, 21:49:40
    #3
    SEO & PR 5421044962
    Daha bugün gördüm eski meclis alt tarafında ilgilenmem bile

    Ayrıca bu cok eski bir oyun bilmeyen yoktur sanırım hiç bulaşmadan geçeceksin

    Ulusta her telden insan var bence bilen bilir
  • 26-03-2018, 21:49:46
    #4
    kmlhyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Heryerde var bunlardan. İçimizde alın teri dökmeden para kazanma hırsı geçmedikçe bunlara çooook daha ekmek çıkar.
    Aynen kesinlikle bunlara pirim kazandirmayin.
  • 26-03-2018, 21:53:19
    #5
    İnsanlar ilk olarak kolay yoldan para kazanma amaçlarını bir kenara bırakmalılar. Azıcık mantık yürütse o tezgahı anlayacak ama onlar genelde işin para kazanma boyutuna odaklanıyorlar. Bu tezgah yıllardır var olan bir şey. Avrupa'da da yaygındır.
  • 26-03-2018, 21:57:22
    #6
    Hocam bende hafta içi her gün Ulus'tan geçiyorum, bazen görüyorum o adamları. Hep başı dolu oluyor mübareklerin
  • 26-03-2018, 21:58:26
    #7
    aylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende hafta içi her gün Ulus'tan geçiyorum, bazen görüyorum o adamları. Hep başı dolu oluyor mübareklerin
    Hocam o baştaki adamlar tuzağın yemi... Kurbanlar kalabalığı görüp ne var diye bakmasını sağlıyorlar.
  • 26-03-2018, 21:59:36
    #8
    Ulusta mı? Ben Paris'de eyfel kulesinin altında gördüm bul karayi al parayıcıları.
    Şaka değil, Romanyalı çingeneler bütün Avrupa'da özellikle turistik yerlerde yapıyorlar bu işleri.
    Bir adam oynatıyor ve özellikle yavaş ve basit yapıyor. Başında iyi giyimli bir kaç kişi kasıtlı olarak yanlış yere 50-100 euro basıyor.
    Sen izlerken sinir oluyorsun, nasıl ona basarsın diye.
    Sonra aptalsan, tahrik olup ben bu işi yaparım diye bir kaç kere basıyorsun ve elbette bu sefer el hünerini gösteriyor eleman ve parayı kaybediyorsun.
    Paris'te eyfel in altında, Milano'da falan gördüm bu tipleri.
    Polis yılmıştır bunları kovalamaktan artık uğraşmıyordun.
    Çevrede gözcüleri vardır polis gelince uyarır, kaçarlar.
    Polise yılgınlık gelmiştir kovalamaca oynamaktan, çünkü yakalasa da hapse attıramaz bu adamları.
    O yüzden bırakın kumar oynayarak para kazanmaya çalışan ahmaklar para kaybetsinler.
    Böylece derslerini alır bir daha yapmazlar.
  • 26-03-2018, 22:05:17
    #9
    denizbabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o baştaki adamlar tuzağın yemi... Kurbanlar kalabalığı görüp ne var diye bakmasını sağlıyorlar.
    Biliyorum hocam, hatta "yiğenim bak ucunu kıvırdım, onu seç" diyorlar.
    Ben kurbanları diyorum