Ulusta mı? Ben Paris'de eyfel kulesinin altında gördüm bul karayi al parayıcıları.
Şaka değil, Romanyalı çingeneler bütün Avrupa'da özellikle turistik yerlerde yapıyorlar bu işleri.
Bir adam oynatıyor ve özellikle yavaş ve basit yapıyor. Başında iyi giyimli bir kaç kişi kasıtlı olarak yanlış yere 50-100 euro basıyor.
Sen izlerken sinir oluyorsun, nasıl ona basarsın diye.
Sonra aptalsan, tahrik olup ben bu işi yaparım diye bir kaç kere basıyorsun ve elbette bu sefer el hünerini gösteriyor eleman ve parayı kaybediyorsun.
Paris'te eyfel in altında, Milano'da falan gördüm bu tipleri.
Polis yılmıştır bunları kovalamaktan artık uğraşmıyordun.
Çevrede gözcüleri vardır polis gelince uyarır, kaçarlar.
Polise yılgınlık gelmiştir kovalamaca oynamaktan, çünkü yakalasa da hapse attıramaz bu adamları.
O yüzden bırakın kumar oynayarak para kazanmaya çalışan ahmaklar para kaybetsinler.
Böylece derslerini alır bir daha yapmazlar.