Öncelikle ben bu tür insanlarla muhattap bile olmam ama olanlar var bugün yine 1 magdur gördüm.
Dolandırıcıların yontemleri ;
4 adami olur
Kurban gelir para verir kayip eder , Adami gelir oynar kazanir parayi alir gider
Kurban tekrar oynar tekrar kayip eder , Adami tekrar gelir alir parayi gider
Sen dolandiricisin dedigin anda hani paran bendemi adamlar kazandi basarisizsin acisini benden cikartma der
Devletin bu itlere el atmasi gerekiyor
En onemlisi ARTIK ŞU YATARAK PARA KAZANMA HIRSINDAN KURTULUN.
Yoksa bunlara yol açarsınız.
Ankaraya yeni gelen kardeslerimizi bilgilendirin.
Ankara neden bunlara birşey yapmıyor onuda anlamış degilim.