aylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende hafta içi her gün Ulus'tan geçiyorum, bazen görüyorum o adamları. Hep başı dolu oluyor mübareklerin
Hocam o baştaki adamlar tuzağın yemi... Kurbanlar kalabalığı görüp ne var diye bakmasını sağlıyorlar.