ÇftlikBank Mağdurları - CEOdan Açıklama
57
●5.699
- 16-03-2018, 23:48:12Önüne konulan bir kağıdı bile okuyamayan birine güvenerek bunca insan yatırım yapmış, helal olsun diyorum.
- 16-03-2018, 23:48:16Konuyu 120 Kişi Okuyor R10 Aktifliğin zirvesini yaşıyordur herhalde
Tombili ulan dombili
- 17-03-2018, 00:02:22Eldekiler üyelerin parasını karşılamıyor ki.Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2018, 00:05:08burada yazdımdı ekşi sözlükte de yaazdım intiharlar gümbür gümbür çağırıyor. Modlardan ısrar ile rica ediyorum yasaklayın şu başlıkları.ysf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2018, 00:07:11Zararı ne kadar karşılanan olursa mağdur o kadar az olur diye düşündüm. Bakalım ne olacak ilerleyen günlerde. Mega Holdinge bile bu kadar yapılmadı.CoRPiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

) Veya bankalar yurtdışına transferi yasaklayıp, üyelere iadeleri yapabilir miydi?