CoRPiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eldekiler üyelerin parasını karşılamıyor ki.
Zararı ne kadar karşılanan olursa mağdur o kadar az olur diye düşündüm. Bakalım ne olacak ilerleyen günlerde. Mega Holdinge bile bu kadar yapılmadı.