Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir şey soracağım. Devlet acaba el koyduktan sonra mağdurlara parasını öder mi? Ödemezse para devletin mi olacak çok merak ettim ) Veya bankalar yurtdışına transferi yasaklayıp, üyelere iadeleri yapabilir miydi?
Eldekiler üyelerin parasını karşılamıyor ki.