Bir şey soracağım. Devlet acaba el koyduktan sonra mağdurlara parasını öder mi? Ödemezse para devletin mi olacak çok merak ettim ) Veya bankalar yurtdışına transferi yasaklayıp, üyelere iadeleri yapabilir miydi?