• 11-03-2018, 16:49:55
    #10
    kesinlikle pejo al kardeşim sağlam arabalar 206 modeli ama daha eski modellere yaklaşma
  • 11-03-2018, 16:50:16
    #11
    Ben olsam motor alırdım, sonuçta o bütçe düşük olduğu için araba aldıktan sonra sorun çıkarsa elinizde patlayacaktır riske gerek yok bence
    İllede araba almak istiyorum derseniz de uno'yu öneriyorlar genelde
  • 11-03-2018, 16:54:48
    #12
    Arkadaşlar, pejo için birkaç tanıdıkta vardı ve alt komşumda vardı. Motorla ilgili bazı sorunlar oluyordu ama yakın bir arkadaşımın sorunsuz motoruda durduk yere alev alıp aracın içinde yanarak malesef ölmüşlerdi. Yani pejosu olupta çok memnun olanı görmedim, sadece gösteriş ise, evet süsleyince birşeye benziyor. Ama tam 1 yıl boyunca Ankara'nın en büyük oto pazarında en son polo almaya karar vermiştim, 4. yıla gireceğim, yağ ve bakımlar dışında bir sorun yaratmadı. ( bir kazadan dolayı bilye yuvası bozulmuştu, bilmeyen usta yüzünden sağı solu söktüler o ayrı konu. eski araban varsa iyi bir ustan olsun gerisi problem değil. )
  • 11-03-2018, 17:09:03
    #13
    Fazla mesafe yapmayacaksan motor işini görür bence. Bende üniversite boyunca araç ile gittim geldim 25 Km mesafe vardı ev , üniversite arası. 1 Sene Palio 1.2 kullandım zırt pırt problem çıkardı bende sattım. Masraf çıkarıyor devamlı.Ustaya gidiyorsun tüm günün bitiyor . Mesafe şöyle 3-5 Km olsa motor işimi görürdü fakat Otobandan gidip geliyordum , en az 80-100 km hızla gidilen yol'da motor için cesaretim yoktu pek.
  • 11-03-2018, 17:12:13
    #14
    uno almalısın abim o fiyata tahminimce en iyisi
  • 11-03-2018, 19:53:00
    #15
    saxo palio yumurta kasa accent başka bakma
  • 11-03-2018, 19:58:22
    #16
    Kredi çekip biraz daha güzel araba almayı düşünür müsünüz?
  • 12-03-2018, 01:31:15
    #17
    Üyeliği durduruldu
    106 alabilirsin
  • 12-03-2018, 01:34:27
    #18
    Motor al diyen arkadaşlar ahh ahh bende ne kadar çok istedim ama malesef bu topraklarda zor. Motorsiklet bir taşıt olarak görülmüyor saygı sıfır. Arkadaşın yapacağı bir hata yüzüne olmasa bile çevreden gelecek hatalar yüzüne risk oranı çok fazla.
    Hocam araç önerisi olarak o paralara malesef zor gibi geliyor bana ama bulabilirsen honda 1.6 si ler var hem güzel kaçıyor hemde o paraya görünüş falan oldukça hoş.