Arkadaşlar, pejo için birkaç tanıdıkta vardı ve alt komşumda vardı. Motorla ilgili bazı sorunlar oluyordu ama yakın bir arkadaşımın sorunsuz motoruda durduk yere alev alıp aracın içinde yanarak malesef ölmüşlerdi. Yani pejosu olupta çok memnun olanı görmedim, sadece gösteriş ise, evet süsleyince birşeye benziyor. Ama tam 1 yıl boyunca Ankara'nın en büyük oto pazarında en son polo almaya karar vermiştim, 4. yıla gireceğim, yağ ve bakımlar dışında bir sorun yaratmadı. ( bir kazadan dolayı bilye yuvası bozulmuştu, bilmeyen usta yüzünden sağı solu söktüler o ayrı konu. eski araban varsa iyi bir ustan olsun gerisi problem değil. )