Fazla mesafe yapmayacaksan motor işini görür bence. Bende üniversite boyunca araç ile gittim geldim 25 Km mesafe vardı ev , üniversite arası. 1 Sene Palio 1.2 kullandım zırt pırt problem çıkardı bende sattım. Masraf çıkarıyor devamlı.Ustaya gidiyorsun tüm günün bitiyor

. Mesafe şöyle 3-5 Km olsa motor işimi görürdü fakat Otobandan gidip geliyordum , en az 80-100 km hızla gidilen yol'da motor için cesaretim yoktu pek.