Motor al diyen arkadaşlar ahh ahh bende ne kadar çok istedim ama malesef bu topraklarda zor. Motorsiklet bir taşıt olarak görülmüyor saygı sıfır. Arkadaşın yapacağı bir hata yüzüne olmasa bile çevreden gelecek hatalar yüzüne risk oranı çok fazla.
Hocam araç önerisi olarak o paralara malesef zor gibi geliyor bana ama bulabilirsen honda 1.6 si ler var hem güzel kaçıyor hemde o paraya görünüş falan oldukça hoş.