• 18-02-2018, 22:58:17
    #19
    Bmw 4.20D Coupe Kullanıyorum, tavsiye ederim. Cabrio tabi tadı başka ama Coupe de işini görecektir.
  • 19-02-2018, 12:00:27
    #20
    Al bir Evo X bak keyfine
  • 19-02-2018, 12:07:35
    #21
    Amerkan arabasından uzak dur derim içi kütük gibi bakma sen türkiyede pahalı diye iyi sanılıyor da amerikada falan bildiğin şahin klasmanı araba hakkının arabası değil GT serisi hariç verdiğin parayı hak etmiyorlar. Ödeyeceğin saçma sapan vergide cabası olur sanırım spor araba düşünüyorsun o fiyata z4 mantıksız gibi geliyor bana sorarsan yakıt derdin yoksa japon arabalarına bak derim hem sürüşte ki zevki hem hızda ki o güzel zevki alırsın. z4 virajlarda aşırı savrulan bir araba insanı stresse sokan bir araç



    sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Al bir Evo X bak keyfine
    Ona birde ufak dokunuşlar yaptın mı tabiri caiz ise köpek gibi gidiyor 20lte yakında yakıt yiyor oda ayrı konu
  • 19-02-2018, 12:22:00
    #22
    Z4 çöp, beş para etmez.
  • 19-02-2018, 14:12:47
    #23
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerkan arabasından uzak dur derim içi kütük gibi bakma sen türkiyede pahalı diye iyi sanılıyor da amerikada falan bildiğin şahin klasmanı araba hakkının arabası değil GT serisi hariç verdiğin parayı hak etmiyorlar. Ödeyeceğin saçma sapan vergide cabası olur sanırım spor araba düşünüyorsun o fiyata z4 mantıksız gibi geliyor bana sorarsan yakıt derdin yoksa japon arabalarına bak derim hem sürüşte ki zevki hem hızda ki o güzel zevki alırsın. z4 virajlarda aşırı savrulan bir araba insanı stresse sokan bir araç




    Ona birde ufak dokunuşlar yaptın mı tabiri caiz ise köpek gibi gidiyor 20lte yakında yakıt yiyor oda ayrı konu
    Arkadaş daha çok spor araba baktığı için dedim
    Aslan besleyen yemine bakmazmış. z4'e verilen paraya yazıktır bence helal beygirli evo varken
  • 19-02-2018, 17:18:58
    #24
    Hocam spor araç keyfi almak için alın bi RX8 yanlamanın keyfine bakın. Sıkıldığınız zaman satar Mercedes E class alırsınız. RX8 motoru öyledir böyledir diye laflar duyarsanız da en kötü bi sandık motor alırsınız 7 - 8 Bin TL. Alacağınız keyfin yanında hiçbirşey.
  • 19-02-2018, 18:23:41
    #25
    Arabalardan daha çok insanların bu arabalara nasıl sahip oldukları ilgimi çekti işlerini merak ettim
  • 19-02-2018, 20:09:53
    #26
    Dodge Charger'ların fiyatını bilmiyorum ancak o fiyatlara alınabiliyorsa başka araba düşünmenize gerek yok. Popüler olmuş dile düşmüş bir araba yerine böyle bir araca binmek ayrıcalıktır.
  • 19-02-2018, 20:37:14
    #27
    erayaktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam spor araç keyfi almak için alın bi RX8 yanlamanın keyfine bakın. Sıkıldığınız zaman satar Mercedes E class alırsınız. RX8 motoru öyledir böyledir diye laflar duyarsanız da en kötü bi sandık motor alırsınız 7 - 8 Bin TL. Alacağınız keyfin yanında hiçbirşey.
    RX8 aşır ıısınıyor be orta konsola çakmak koy patlatıyor o derece o ortadan bir boru geciyor höh dedirtiyor