Amerkan arabasından uzak dur derim içi kütük gibi bakma sen türkiyede pahalı diye iyi sanılıyor da amerikada falan bildiğin şahin klasmanı araba hakkının arabası değil GT serisi hariç verdiğin parayı hak etmiyorlar. Ödeyeceğin saçma sapan vergide cabası olur sanırım spor araba düşünüyorsun o fiyata z4 mantıksız gibi geliyor bana sorarsan yakıt derdin yoksa japon arabalarına bak derim hem sürüşte ki zevki hem hızda ki o güzel zevki alırsın. z4 virajlarda aşırı savrulan bir araba insanı stresse sokan bir araç



sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Al bir Evo X bak keyfine
Ona birde ufak dokunuşlar yaptın mı tabiri caiz ise köpek gibi gidiyor 20lte yakında yakıt yiyor oda ayrı konu