erayaktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam spor araç keyfi almak için alın bi RX8 yanlamanın keyfine bakın. Sıkıldığınız zaman satar Mercedes E class alırsınız. RX8 motoru öyledir böyledir diye laflar duyarsanız da en kötü bi sandık motor alırsınız 7 - 8 Bin TL. Alacağınız keyfin yanında hiçbirşey.
RX8 aşır ıısınıyor be orta konsola çakmak koy patlatıyor o derece o ortadan bir boru geciyor höh dedirtiyor