• 20-02-2018, 13:17:26
    #37
    Platin üye
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...29659502/detay
    Siyah alakantra direksyon kaplaması ve siyah spor bir jant ile efsane bir araç.
    Ben 320i öneriyorum.
  • 20-02-2018, 13:36:06
    #38
    4.20d Cabrio
  • 20-02-2018, 13:37:14
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Pegout 3008 Al. 2017 model en full ü 157 bin TL cam tavan harika bir araç ben kullandım yakıt teknik mükemmel
  • 20-02-2018, 15:29:15
    #40
    Valla 2 Milyar dolarım dahi olsa alacağım tek bir araba var; X5 2005 Model bunu öneririm gözüm kapalım ;
  • 20-02-2018, 16:15:24
    #41
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    honda s2000 vtec
    mercedes slk
    Birkaç yıl önce olsa s2000 alırdım ama şu an fikrim değişti, çok apaçi eline düştü, z4 şu an daha klas geliyor gözüme.
  • 20-02-2018, 17:08:07
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Herkes alamadığı hayalini kurduğu almak için çabaladığı arabayı yazmış benim önereceğim scirocco olur güzel arabadır
  • 20-02-2018, 17:54:52
    #43
    WebRelax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden çöp peki?



    Z4 Dışarıdan ve içeriden çok beğendiğim bir model. Range Rover da ilgimi çekti ama çok yakar gibi düşünüyorum.
    Sürekli saçma sapan arızalar çıkartıyor, ayrıca tipide pek güzel değil. Amca oğlu kullanıyordu bi ara, sanayide tüm makinistler ile ahbap olmuştu.
  • 20-02-2018, 18:26:05
    #44
    GMG'nin kapladığı arabayı koyup başka firmanın ismini vermekte ayrı bi komik olmuş hocam

    Neymaro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşünmeden Evoque . Modeline göre 170 - 190 arasında iyi bulunur. Birde üzerine 25 - 35 BİN TL verip kaplattımı tek ve efsane olur . Protac Kaplama işini iyi yapıyor. ( bknz : http://www.protackaplama.net/Referan...-rover-evoque/ )

  • 20-02-2018, 18:28:51
    #45
    Toyota C-HR Hybrid 0 al hem yakit cok ucuz hem vergi, aracta sıfır ses hem de sıfır alıyorsun