WebRelax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden çöp peki?



Z4 Dışarıdan ve içeriden çok beğendiğim bir model. Range Rover da ilgimi çekti ama çok yakar gibi düşünüyorum.
Sürekli saçma sapan arızalar çıkartıyor, ayrıca tipide pek güzel değil. Amca oğlu kullanıyordu bi ara, sanayide tüm makinistler ile ahbap olmuştu.