• 06-02-2018, 22:13:50
    #10
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yukarıda ki yorumumu okuyun sonra bu yorumumu okuyun... Savcının koruması Polis. Arkadaş amcasıyla arbede yaşayanın polis olması sebebiyle korkuyor. Darp raporu alan polis ağabeyimizin bile mahkemesi devam ediyor hala bir sonuç çıkmadı. Yukarida bende dedim ki arkadaşa ya mahkeme ertelenir yada uzlaşma ister hakim.

    Hemde zaten sizin emsal birşey düşünmenize gerek yok, yorumumun muhattabı siz değilsiniz.
    Forum burası canım, ciğerim. Benim düşünmemi istemiyorsan konuyu okuyup konu sahibine özel mesaj göndereceksin.
    Devam eden mahkemeler çoğunlukta elbette. Hayat hikayeni anlatırken biten, uzlaşma istenilen bir örnek verirsen konuyla alakası olur.
    Hepimiz devam eden mahkemelerimizi yazalım mı yani, amaçsızca...
  • 06-02-2018, 22:40:37
    #11
    Astra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum burası canım, ciğerim. Benim düşünmemi istemiyorsan konuyu okuyup konu sahibine özel mesaj göndereceksin.
    Devam eden mahkemeler çoğunlukta elbette. Hayat hikayeni anlatırken biten, uzlaşma istenilen bir örnek verirsen konuyla alakası olur.
    Hepimiz devam eden mahkemelerimizi yazalım mı yani, amaçsızca...
    Peki dediğiniz gibi olsun
  • 06-02-2018, 22:50:52
    #12
    Üyeliği durduruldu
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yukarıda ki yorumumu okuyun sonra bu yorumumu okuyun... Savcının koruması Polis. Arkadaş amcasıyla arbede yaşayanın polis olması sebebiyle korkuyor. Darp raporu alan polis ağabeyimizin bile mahkemesi devam ediyor hala bir sonuç çıkmadı. Yukarida bende dedim ki arkadaşa ya mahkeme ertelenir yada uzlaşma ister hakim.

    Hemde zaten sizin emsal birşey düşünmenize gerek yok, yorumumun muhattabı siz değilsiniz.
    adam görev başında değilse polis değil komser olsada farketmez daha önce cezası yoksa hükmün geri bırakılması yaparlar yada uzlaştırma olayına girerler

    ha çok olur olaya ilk polis müdahale ediceği için az bi karakolda sıkıntı yaratırlar akıllı adamsa zaten kendini sağa sola vurup hastanede beni kenara çekip polisler dövdü diye hepsi hakkında tutanak tutturur doktorlar çok sever böyle şeyleri.

    KONUYA CEVABIM,



    ayrıca savcı koruması görevde olduğu için ve savcı senin mahkemene bakacağı için kararında etkili olur ama yaralama darp yok kavga yok muhtemelen kaybetmedilerse o kamera görüntülerinin incelemenmesini iste uzlaşma kabul ediyorlarsa uzlaş yoksa dediğim gibi ne polis ne savcı bunlar vatandaşa hizmet etmek için var

    BAKTIN SONUÇ ALAMIYORSUN OTUR BİMERE YAZ ... BEN YAZDIM PARK HALİNDEKİ ARACA BİRİ ÇARPTI ADAMLAR BANA TELEFONLA ULAŞIYOR KAZA OLDU DİYE GİTTİM BANADA ALKOLDEN 800 KÜSÜR YAZDI ARKADAŞ DEDİM ARAÇ PARK HALİNDE BURASI PARK İMZALAMADIM GİTTİ ŞİKAYETÇİ OLMUŞ BİDE BİMERE YAZDIM CEZA KALKTI ARKADAŞIDA RADARCI YAPMIŞLAR BEKLİYOR ÖYLE BOŞ BOŞ
  • 06-02-2018, 22:55:23
    #13
    Sanmıyorum öyle büyük bir şey olacağını. Canınızı sıkmayın, moralinizi bozmayın inşâAllah bir şey olmayacak sadece biraz sabırlı olun. Bakın göreceksiniz korkulacak bir şey olmadığını.
  • 07-02-2018, 00:06:50
    #14
    Memleketin çivisi çıkmış, birisinin gelip yerine çakması lazım.