Forum burası canım, ciğerim. Benim düşünmemi istemiyorsan konuyu okuyup konu sahibine özel mesaj göndereceksin.
Devam eden mahkemeler çoğunlukta elbette. Hayat hikayeni anlatırken biten, uzlaşma istenilen bir örnek verirsen konuyla alakası olur.
Hepimiz devam eden mahkemelerimizi yazalım mı yani, amaçsızca...
Peki dediğiniz gibi olsun