Yukarıda ki yorumumu okuyun sonra bu yorumumu okuyun... Savcının koruması Polis. Arkadaş amcasıyla arbede yaşayanın polis olması sebebiyle korkuyor. Darp raporu alan polis ağabeyimizin bile mahkemesi devam ediyor hala bir sonuç çıkmadı. Yukarida bende dedim ki arkadaşa ya mahkeme ertelenir yada uzlaşma ister hakim.
Hemde zaten sizin emsal birşey düşünmenize gerek yok, yorumumun muhattabı siz değilsiniz.
Forum burası canım, ciğerim. Benim düşünmemi istemiyorsan konuyu okuyup konu sahibine özel mesaj göndereceksin.
Devam eden mahkemeler çoğunlukta elbette. Hayat hikayeni anlatırken biten, uzlaşma istenilen bir örnek verirsen konuyla alakası olur.
Hepimiz devam eden mahkemelerimizi yazalım mı yani, amaçsızca...