• 06-02-2018, 17:34:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba kardeşlerim abilerim sizlere birşey sormak istiyorum.
    Bundan 3-4 ay önce adliye de savcının koruması ile tartışmıştım ama haksız olan karşı taraftı ben savcının odasına girecektim savcı beni çağırmıştı amcam da benimle girmek istedi savcının koruması da iterek sen nereye gidiyorsun falan diyerek hakaret etti el kol hareketi yaptı amcam da sen kimsin falan dedi koruma olmuşsun diye ne olmuş gibisinden laflar söyledi ama amcam temas ta bulunmadı sorun yaşamasın diye neyse sonra olay kapandı. Bugün de eve tebliğat geldi şubat x tarihinde şu şu durumdan dolayı çağırılıyorsunuz gibisinden ama amcam hiç el kaldırmadı koruma ise şöyle belirtmiş görevli memur a işini engelleme gibisinden ifade vermişti.
    Sizce birşey çıkarmı mahkemeye gittiğimiz de ne olur ne yapmamız gerek
  • 06-02-2018, 17:39:18
    #2
    stranagapra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba kardeşlerim abilerim sizlere birşey sormak istiyorum.
    Bundan 3-4 ay önce adliye de savcının koruması ile tartışmıştım ama haksız olan karşı taraftı ben savcının odasına girecektim savcı beni çağırmıştı amcam da benimle girmek istedi savcının koruması da iterek sen nereye gidiyorsun falan diyerek hakaret etti el kol hareketi yaptı amcam da sen kimsin falan dedi koruma olmuşsun diye ne olmuş gibisinden laflar söyledi ama amcam temas ta bulunmadı sorun yaşamasın diye neyse sonra olay kapandı. Bugün de eve tebliğat geldi şubat x tarihinde şu şu durumdan dolayı çağırılıyorsunuz gibisinden ama amcam hiç el kaldırmadı koruma ise şöyle belirtmiş görevli memur a işini engelleme gibisinden ifade vermişti.
    Sizce birşey çıkarmı mahkemeye gittiğimiz de ne olur ne yapmamız gerek
    Mahkemeye gidersiniz ya dava ertelenir yada uzlaşma ister hakim.
  • 06-02-2018, 17:40:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahkemeye gidersiniz ya dava ertelenir yada uzlaşma ister hakim.
    bizim korkumuz hapis cezası alır mı ?
  • 06-02-2018, 17:45:08
    #4
    stranagapra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim korkumuz hapis cezası alır mı ?
    Bir polis ağabeyimizede sert müdahale edildi. Kendisi darp raporu almasına rağmen hala mahkeme sürüyor 2 yıldır.
    Bu tarz konularda ya mahkeme uzuyor yada uzlaşma istiyorlar.
  • 06-02-2018, 17:46:14
    #5
    Hapis yatmaz. uğraşırsınız biraz.
  • 06-02-2018, 17:48:08
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler sabahtandır moralim bozuk kafam allak bullak oldu biraz iştah açıcı cevaplar aldım
  • 06-02-2018, 21:32:41
    #7
    Üyeliği durduruldu
    eskiden sabıkası vs. yada ertelenmiş mahkemesi yoksa ilk uzlaşmada para falan ister uzlaşmam dersende ilk mahkemede hükmün geri bırakılması yapar hadi çok çok olsun para cezasını yüksek yazarsa ödeyecek gücüm yok denetimli yapmak istiyorum dersin saati 10 tl den bi kurumda ne kadar müsaitsen o kadar çalışırsın

    eğer öyle olursa gündüz çalışıyorum gece yapmak istiyorum de 8-12 yap 40 tl işte yediğin cezaya göre ne zaman biterse artık
  • 06-02-2018, 21:44:45
    #8
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2016 mayıs ayıydı sanırım. Bir polis ağabeyimizle köpeklerimizi gezdirirken polis olan arkadan geliyordu telefonla konuşurken.
    Köpekten dolayı bir fabrikanın önünde kavga çıktı polis ağabeyimize saldırdılar 5 kişi. Kavga sırasında vurdukları adamın polis olduğunu söyledik onlarda dinlemedi.
    Bizde girdik birbirimize. Sonuç;
    Polis ağabey darp raporu aldı. Göğüste ezik, kaşta dikiş, dudakta patlaklık.
    Mahkeme devam ediyor
    Olayın konuyla bağlantısı nedir? Sonuca ulaşmış da değil bahsettiğin konu ki emsal birşeyler düşünülsün.
  • 06-02-2018, 22:05:17
    #9
    Astra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olayın konuyla bağlantısı nedir? Sonuca ulaşmış da değil bahsettiğin konu ki emsal birşeyler düşünülsün.
    Yukarıda ki yorumumu okuyun sonra bu yorumumu okuyun... Savcının koruması Polis. Arkadaş amcasıyla arbede yaşayanın polis olması sebebiyle korkuyor. Darp raporu alan polis ağabeyimizin bile mahkemesi devam ediyor hala bir sonuç çıkmadı. Yukarida bende dedim ki arkadaşa ya mahkeme ertelenir yada uzlaşma ister hakim.

    Hemde zaten sizin emsal birşey düşünmenize gerek yok, yorumumun muhattabı siz değilsiniz.