Merhaba kardeşlerim abilerim sizlere birşey sormak istiyorum.
Bundan 3-4 ay önce adliye de savcının koruması ile tartışmıştım ama haksız olan karşı taraftı ben savcının odasına girecektim savcı beni çağırmıştı amcam da benimle girmek istedi savcının koruması da iterek sen nereye gidiyorsun falan diyerek hakaret etti el kol hareketi yaptı amcam da sen kimsin falan dedi koruma olmuşsun diye ne olmuş gibisinden laflar söyledi ama amcam temas ta bulunmadı sorun yaşamasın diye neyse sonra olay kapandı. Bugün de eve tebliğat geldi şubat x tarihinde şu şu durumdan dolayı çağırılıyorsunuz gibisinden ama amcam hiç el kaldırmadı koruma ise şöyle belirtmiş görevli memur a işini engelleme gibisinden ifade vermişti.
Sizce birşey çıkarmı mahkemeye gittiğimiz de ne olur ne yapmamız gerek
Fikirlerinizi almak istiyorum.
13
●415
- 06-02-2018, 17:34:54Üyeliği durduruldu
- 06-02-2018, 17:39:18Mahkemeye gidersiniz ya dava ertelenir yada uzlaşma ister hakim.stranagapra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2018, 17:40:17Üyeliği durduruldubizim korkumuz hapis cezası alır mı ?dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2018, 17:45:08Bir polis ağabeyimizede sert müdahale edildi. Kendisi darp raporu almasına rağmen hala mahkeme sürüyor 2 yıldır.stranagapra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tarz konularda ya mahkeme uzuyor yada uzlaşma istiyorlar. - 06-02-2018, 17:48:08Üyeliği durdurulduTeşekkürler sabahtandır moralim bozuk kafam allak bullak oldu biraz iştah açıcı cevaplar aldım
- 06-02-2018, 21:32:41Üyeliği durduruldueskiden sabıkası vs. yada ertelenmiş mahkemesi yoksa ilk uzlaşmada para falan ister uzlaşmam dersende ilk mahkemede hükmün geri bırakılması yapar hadi çok çok olsun para cezasını yüksek yazarsa ödeyecek gücüm yok denetimli yapmak istiyorum dersin saati 10 tl den bi kurumda ne kadar müsaitsen o kadar çalışırsın
eğer öyle olursa gündüz çalışıyorum gece yapmak istiyorum de 8-12 yap 40 tl işte yediğin cezaya göre ne zaman biterse artık - 06-02-2018, 21:44:45Olayın konuyla bağlantısı nedir? Sonuca ulaşmış da değil bahsettiğin konu ki emsal birşeyler düşünülsün.dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2018, 22:05:17Yukarıda ki yorumumu okuyun sonra bu yorumumu okuyun... Savcının koruması Polis. Arkadaş amcasıyla arbede yaşayanın polis olması sebebiyle korkuyor. Darp raporu alan polis ağabeyimizin bile mahkemesi devam ediyor hala bir sonuç çıkmadı. Yukarida bende dedim ki arkadaşa ya mahkeme ertelenir yada uzlaşma ister hakim.Astra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemde zaten sizin emsal birşey düşünmenize gerek yok, yorumumun muhattabı siz değilsiniz.