stranagapra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba kardeşlerim abilerim sizlere birşey sormak istiyorum.
Bundan 3-4 ay önce adliye de savcının koruması ile tartışmıştım ama haksız olan karşı taraftı ben savcının odasına girecektim savcı beni çağırmıştı amcam da benimle girmek istedi savcının koruması da iterek sen nereye gidiyorsun falan diyerek hakaret etti el kol hareketi yaptı amcam da sen kimsin falan dedi koruma olmuşsun diye ne olmuş gibisinden laflar söyledi ama amcam temas ta bulunmadı sorun yaşamasın diye neyse sonra olay kapandı. Bugün de eve tebliğat geldi şubat x tarihinde şu şu durumdan dolayı çağırılıyorsunuz gibisinden ama amcam hiç el kaldırmadı koruma ise şöyle belirtmiş görevli memur a işini engelleme gibisinden ifade vermişti.
Sizce birşey çıkarmı mahkemeye gittiğimiz de ne olur ne yapmamız gerek
Mahkemeye gidersiniz ya dava ertelenir yada uzlaşma ister hakim.