• 07-02-2018, 14:21:25
    Whatsapp hükümetler yalakası korkak bir mecra olmadığı için konuşmaları istediği zaman çekemez erişemez talep edemez az biraz da gizlimiz saklımız olsun ne kullanacağım 2 makara yapacağız teknik takibe alınacağım derdimi anlatana kadar 2 sene yatacağım telefon kullanmam daha iyi
  • 07-02-2018, 15:35:06
    Korkmanıza gerek yok

    Sitemizde kullanıcıların doğrudan indirebileceği bir uygulama dosyası bulunmamaktadır. PttMessenger'ı yalnızca kurumlar kullanabilir. Çeşitli internet sitelerinde sunulan PttMessenger adlı dosyalar, PTT A.Ş.'nin kurumsal anlık mesajlaşma ve haberleşme çözümü olan PttMessenger değildir.
  • 07-02-2018, 17:06:48
    Bişeylerin denenmesi ilerisi için umut verici. Fakat madem milli bir uygulama, ismini neden messenger yaparsın mübarek!!
  • 07-02-2018, 18:22:40
    Birincisi ad seçimi yanlış ve saçma olmuş bence.
    Yapılan herşeyin altından, birşeyler çıkıyor. Bakalım bunun altından neler çıkacak.
  • 07-02-2018, 20:16:46
    Henüz kullanıcılara açılmadı uygulama. Kendi içlerinde kullanılacak ilk aşamada. İsim de değişecekmiş.
  • 08-02-2018, 00:11:46
    Neden bu kadar büyütülüyor anlamıyorum.
    Adamların 10 yıl önce yaptığı Turkcell'in 2-3 sene önce yaptığı şeyi PTT'nin yeni yapmış olması üstünde çok da durmaya değer bişey değil...
    Ne zaman ki bugün var olanların bi tık ötesi yapılır o zaman konuşuruz.
    Yoksa bugün olan 3. sınıfı bitirmiş olan bi çocuğun okumaya başlaması gibi bişey...
  • 08-02-2018, 01:42:39
    Üyeliği durduruldu
    DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korkmanıza gerek yok

    Sitemizde kullanıcıların doğrudan indirebileceği bir uygulama dosyası bulunmamaktadır. PttMessenger'ı yalnızca kurumlar kullanabilir. Çeşitli internet sitelerinde sunulan PttMessenger adlı dosyalar, PTT A.Ş.'nin kurumsal anlık mesajlaşma ve haberleşme çözümü olan PttMessenger değildir.
  • 08-02-2018, 13:20:22
    güzel gelişme, kötü isim..
  • 08-02-2018, 17:39:56
    Devlet'in bunun kimin hangi partinin yönettiyle alakası yok ancak kesinlikle kullanmam ve tavsiye etmem.
    Ne derece güvenli, yazısmalar bir yere depolanacak mı bu ciddi bir gizlilik endişesi doğurur ve muhtemelende devlet tarafından tüm yazısma konusmalar kopyalanarak saklanır.