Neden bu kadar büyütülüyor anlamıyorum.
Adamların 10 yıl önce yaptığı Turkcell'in 2-3 sene önce yaptığı şeyi PTT'nin yeni yapmış olması üstünde çok da durmaya değer bişey değil...
Ne zaman ki bugün var olanların bi tık ötesi yapılır o zaman konuşuruz.
Yoksa bugün olan 3. sınıfı bitirmiş olan bi çocuğun okumaya başlaması gibi bişey...