Yerli WhatsApp hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
110
●6.048
- 07-02-2018, 14:21:25Whatsapp hükümetler yalakası korkak bir mecra olmadığı için konuşmaları istediği zaman çekemez erişemez talep edemez az biraz da gizlimiz saklımız olsun ne kullanacağım 2 makara yapacağız teknik takibe alınacağım derdimi anlatana kadar 2 sene yatacağım telefon kullanmam daha iyi
- 07-02-2018, 15:35:06Korkmanıza gerek yok
Sitemizde kullanıcıların doğrudan indirebileceği bir uygulama dosyası bulunmamaktadır. PttMessenger'ı yalnızca kurumlar kullanabilir. Çeşitli internet sitelerinde sunulan PttMessenger adlı dosyalar, PTT A.Ş.'nin kurumsal anlık mesajlaşma ve haberleşme çözümü olan PttMessenger değildir. - 07-02-2018, 18:22:40Birincisi ad seçimi yanlış ve saçma olmuş bence.
Yapılan herşeyin altından, birşeyler çıkıyor. Bakalım bunun altından neler çıkacak. - 08-02-2018, 00:11:46Neden bu kadar büyütülüyor anlamıyorum.
Adamların 10 yıl önce yaptığı Turkcell'in 2-3 sene önce yaptığı şeyi PTT'nin yeni yapmış olması üstünde çok da durmaya değer bişey değil...
Ne zaman ki bugün var olanların bi tık ötesi yapılır o zaman konuşuruz.
Yoksa bugün olan 3. sınıfı bitirmiş olan bi çocuğun okumaya başlaması gibi bişey... - 08-02-2018, 17:39:56Devlet'in bunun kimin hangi partinin yönettiyle alakası yok ancak kesinlikle kullanmam ve tavsiye etmem.
Ne derece güvenli, yazısmalar bir yere depolanacak mı bu ciddi bir gizlilik endişesi doğurur ve muhtemelende devlet tarafından tüm yazısma konusmalar kopyalanarak saklanır.