ArGe7 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şahıs şirketi açtım ama?
36
●3.899
- 31-01-2018, 13:09:58Üyeliği durduruldukdv ödeniyor ama gelir vergisinden muaf oluyorsun hocam bakanlığın sitesindede aynı bilgi mevcutsemmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2018, 13:13:36ben doğru olanı yazdığıma inaniyorum. her vatandaş gibi görevini yapmaya davet ediyorum. bunda yanliş bişey göremiyorum bu adam hangi ülkede olsa o ülkenin şartlarına göre vergi ödemek zorunda. burada sadece tartişilabilecek tek konu var orda vergi oranlari yüksektir alçaktir vs o tartişilabilir. gerisini tartişmaya gerek yok.ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2018, 13:22:34Hocam muafız onda problem yok, bende yararlanıyorum bu durumdan ama, her türlü stopajını ödüyorsun, oda dediğim gibi 30 küsür lirasometimestaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2018, 13:25:11Gelir Vergisinde yılda 75bin TL'ye kadar muafsın. Detaylar aşağıdaki teblig linkinde yanış bilgilendirmeyin insanları lütfen . 28 yaş altı şirket aç milyonlar kazan vergi verme öyle bir dünya yok.
http://www.resmigazete.gov.tr/eskile...20160505-8.htm - 31-01-2018, 13:35:36Öncelikle hayırlı olsun diyeyim...Sana tavsiyem bir işe başlamadan kapatmayı asla düşünme negatif etki yapar büyük düşün büyük işler yap kısaca
- 31-01-2018, 14:38:282004 yılında bilişim firması açmış ve sonrasında askerlik sebebiyle kapatmış biri olarak yaklaşık 4 yılda edindiğim tecrübelere göre eğer çok fazla müşteriniz yoksa kazandığınız paranın çoğu devlete gidiyor. Dükkan kirası + stopaj + kdv + gelir vergisi + belediye çöp vergisi + muhasebe ücretleri (aylık, defter tasdik vs.) + belediye ruhsat ücreti + Sigorta + elektrik + su +aidat derken bi bakmışsınız elinizde hiçbirşey kalmamış
Hatta cepten yiyorsunuz çoğu zaman. Herşey düzgün olduğu sürece yani devlet para kazanmanıza izin vermiyor.
Ha devletin bu kadar çok vergi alması bir işe yarıyor şöyle ki her işi öğrenmek zorunda kalıyor ne iş olsa yaparım moduna geçiyorsunuz
İsviçre çakısı gibi oluyorsunuz bir süre sonra
10 parmakta 10 marifet yani.
Allah yardımcınız olsun şimdiden. - 31-01-2018, 16:44:18Selamlar,
benimde şirketim şahıs şirketi, ben tevkifatlı fatura kesiyorum. danışmanlık olarak örneğin; 10.000 TL +KDV keseceğim. KDV'nin 10/9 oranını karşı tarafa yansıtıyorum... öte yandan bulduğun her fişi vs toplaman gerekiyor bana bi kere 3,600TL gelir vergisi çıktı hala ödemedim duruyor.. artık akıllandım ne alsam fiş götürüyorum
Hatta cepten yiyorsunuz çoğu zaman. Herşey düzgün olduğu sürece yani devlet para kazanmanıza izin vermiyor.