Sadece KDV ödenmiyor. Gelir vergisi ödemiyorsun fakat stopajını ödüyorsun, oda 31,5 tl miydi neydi öyle bişey.
Ayrıca bir başka arkadaşında dediği gibi, küfür etmekte o kadar yaratıcı olacaksın ki şaşıracaksın kendine
kdv ödeniyor ama gelir vergisinden muaf oluyorsun hocam bakanlığın sitesindede aynı bilgi mevcut